پشتی طبی خودرویی باراد مدل سفیر LS4

  • جنس

    پلی آمید

    پلی آمید

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

39x12x39 سانتی‌متر

وزن

1100 گرم

جنس

پلی آمید

سایر توضیحات

پشتی طبی از ستون فقرات و عضلات کمر شما حمایت می کند:
هنگام نشستن باید کاملا به صندلی تکیه دهید تا وزن بدن به صندلی منتقل شود و مهره ها و عضلات ستون فقرات از مسئولیت اضافی تحمل وزن خلاص گردند اما هر چقدر به صندلی تکیه دهید ، مهره های کمر که بیشتر وزن بدن را تحمل می کنند، هیچ تکیه گاهی ندارند. چنانچه گودی کمر در هنگام نشستن حمایت نشود، باعث ایجاد کمردرد و فشار بر مهره های کمری می شود.
یک پشتی طبی ارگونومیک فاصله بین کمر و صندلی را پر می کند ، به نوعی گودی کمر را پر می کند و وزن بدن از روی مهره های کمر برداشته شده و به پشتی طبی و صندلی منتقل می شود به طوری که می توانید راحت و بدون کمردرد و خستگی عضلانی بنشینید .
-پشتی طبی به الگوی صحیح نشستن کمک می کند:
ستون فقرات دارای چهار انحنای طبیعی است. حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات در هر حالتی از بدن الزامی است چرا که کمترین فشار به ستون فقرات وقتی وارد می شود که ستون فقرات در شکل S مانند خود قرار گرفته و گودی کمر حفظ شود. وقتی انحنای ستون فقرات حفظ می شود، فشار متوازنی به دیسک ها و مهره های کمر وارد می شود در غیر اینصورت فشار نامتوازن به دیسک ها باعث کمردرد و بیماری های ستون فقرات همچون فتق دیسک کمر می شود.
حفظ انحنای صحیح ستون فقرات به طرز قرارگیری لگن مرتبط است. وقتی لگن راست قرار گیرد، انحنای ستون فقرات حفظ می شود و روی استخوانهای نشیمنگاهی، یعنی متکامل ترین استخوان برای تحمل وزن، خواهید نشست. وقتی لگن به عقب می چرخد ، گودی کمر صاف شده و به کمر فشار زیادی وارد می شود. علاوه بر فشار بر مهره های کمر، وزن بدن روی مهره های ظریف و حساس دنبالچه قرار می گیرد و در نشیمنگاه احساس درد خواهید کرد.
برای راست نگه داشتن لگن و جلوگیری از چرخش لگن از پشتی طبی استفاده می کنیم. پشتی طبی، پشت لگن مثل یک سد عمل می کند و مانع از گردش لگن به عقب می شود. پشتی طبی ستون فقرات را در بهترین وضعیت قرار می دهد و از کمردرد و آسیب به ستون فقرات جلوگیری می کند.
آیا می توانیم بدون پشتی طبی درست بنشینیم ؟
هنگام نشستن، عضلات کمر باید ستون فقرات را راست نگه داشته و کنترل کنند. وقتی سعی می کنید بدون پشتی طبی درست بنشینید عضلات کمر مجبورند سخت کار کنند تا ستون فقرات را راست نگه دارند، در دراز مدت عضلات خسته می شوند و برای جبران این ضعف ، سر و گردن به جلو خم می شود و فرد دوباره قوز می کند. به این دلیل افراد نمی توانند طولانی مدت درست بنشینند. پشتی طبی در واقع پشت لگن مثل سد عمل می کند و مانع از چرخش لگن به عقب و خم شدن ستون فقرات به جلو می شود.
چرا پشتی طبی سفیر به جای فوم از تیغه پلیمری تولید شده است ؟
هنگام خرید پشتی طبی باید توجه داشته باشید که پشتی طبی باید به اندازه ای سفت باشد تا بتواند پشت لگن مثل یک سد عمل کرده و مانع از چرخش لگن به عقب و خم شدن ستون فقرات به جلو شود و در عین حال تا اندازه ای نرم باشد تا کاربر با آن احساس راحتی نماید.
چگونه از پشتی طبی سفیر استفاده کنم؟
پشتی طبی سفیر را روی تکیه گاه صندلی خودرو در ارتفاع مناسب نصب کنید به طوری که برامدگی پشتی طبی، گودی کمر شما را پر کند . فقط این نکته مهم را فراموش نکنید که بی تحرکی یکی از مهمترین عوامل دردعضلانی می باشد پس تحرک را فراموش نکنید. استفاده از محصولات ارگونومی مجوزی برای نشستن های طولانی مدت نیست بلکه در ساعاتی که مجبور به نشستن هستید از ستون فقرات و عضلات شما حمایت می کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پشتی طبی خودرویی باراد مدل سفیر LS4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پشتی طبی خودرویی باراد مدل سفیر از یک قطعه پلیمیری ارتجاعی منطبق بر شکل ستون فقرات تولید شده که می تواند گودی کمر افراد در اندازه های بدنی مختلف را پر کند و از عضلات و مهره های کمر حمایت کند و در نهایت از کمردرد و بیماری های ستون فقرات جلوگیری کند. استفاده از تیغه پلیمری ارتجاعی در این محصول یک مزیت به شمار می آید چرا که به حفظ الگوی صحیح نشستن کمک می کند و انحنای ستون فقرات را حفظ می کند تا از بیماری های ستون فقرات مثل فتق دیسک کمر جلوگیری شود. پشتی طبی بارد مدل سفیر ب ...بیشتر
پشتی طبی خودرویی باراد مدل سفیر LS4