خودرو ام وی ام 315 Sedan دنده ای سال 2016
-
نوع فرمان
هیدرولیک
هیدرولیک -
سرد کن صندلی
ندارد
ندارد -
سوخت مصرفی
بنزینی
بنزینی -
کلاس خودرو
سدان (صندوق دار)
سدان (صندوق دار) -
تعداد سرنشین
5
5 -
جنس رینگ
آلیاژ
آلیاژ -
گرمکن صندلی
بدون گرمکن صندلی
بدون گرمکن صندلی -
محور محرک (دیفرانسیل)
جلو
جلو -
نوع ترمزهای جلو و عقب
دیسکی/کاسهای
دیسکی/کاسهای
فروشنده
- جانبی خودرو
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار جانبی خودرو
امکان تحویل اکسپرس
۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
امکان پرداخت در محل
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصل بودن کالا
کالا های مشابه
مقدمه
در ابتدا بهتر است نگاهی کلی به شناسنامهی MVM 315 new 2013 داشته باشیم. مدل سدان این خودرو اولینبار در پاییز سال ۲۰۰۹ میلادی به دست مشتریان رسید اما عرضهی مدل هاچبک آن چندماهی دیرتر و در اواخر زمستان سال ۲۰۱۰ صورت گرفت. در سال ۲۰۱۳ مدل هاچ بک MVM 315new 2013 با فروشی معادل ۶۰ هزار و ۹۸۳ دستگاه نسبت به سدان، از سوی مشتریان با استقبال بیشتری مواجه شد و این موضوع به اعتقاد کارشناسان میتواند بهخاطر همکاری شرکت چینی سازندهی خودرو با Italdesign Giugiaro باشد که یک شرکت طراحی مهندسی ایتالیایی است. به همین ترتیب بسیاری راز محبوبیت گستردهتر مدل هاچبک MVM 315 new 2013 را در طراحی آن میدانند. در ایران هم این خودرو اقبال خوبی داشته و از محبوبیت ویژهای بهرهمند است.
مشخصات فنی
مشخصات
طول
4333 میلیلیتر
عرض
1686 سانتیمتر
ارتفاع
1480 سانتیمتر
فاصله دو محور
2527 میلیمتر
حجم مخزن سوخت
50 لیتر
نوع فرمان
هیدرولیک
سرد کن صندلی
ندارد
سوخت مصرفی
بنزینی
کلاس خودرو
سدان (صندوق دار)
تعداد سرنشین
5
جنس رینگ
آلیاژ
گرمکن صندلی
بدون گرمکن صندلی
محور محرک (دیفرانسیل)
جلو
نوع ترمزهای جلو و عقب
دیسکی/کاسهای
نوع جعبه دنده (گیربکس)
دستی
ویژگیهای پیشرانه
تنفس طبیعی
ویژگیهای چراغ
چراغ مهشکن عقب
چراغ پارک
چراغ ترمز عقب
چراغ راهنما روی آینهها
ویژگیهای خودرو
استارت سوئیچی
تعداد سوپاپ
16
تعداد صندلی
5
استاندارد آلایندگی
یورو 4
تعداد درها
4
تعداد دنده
5
تعداد سیلندر
4
سانروف
بدون سانروف
توضیحات تکمیلی ترمزها
دارای سیستمهای EBD, BA
جنس پوشش صندلی
پارچه
حجم
1497 میلیلیتر
حداکثر توان
107
حداکثر گشتاور
140
- جانبی خودرو
- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
- موجود در انبار جانبی خودرو
Reviews
There are no reviews yet.